Antwoord op al jouw vragen.

Verzending.

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Hoelang gaat de levering duren?
Afhangende van de voorraad en de drukte, doen wij het pakket binnen 3 werkdagen op de post. Meestal bezorgd de transporteur je pakketje dan de volgende dag. Houdt je track & trace code hiervoor  in de gaten.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Vanaf € 50,- versturen wij je pakketje gratis.
Bestel je voor minder dan € 50,- euro dan rekenen wij € 6,75.

Help! Mijn spulletjes zijn kapot of mijn bestelling klopt niet! En nu?
Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje naar info@zchoon.nl, dan komen we er samen wel uit.


Retourneren en ruilen.

Voor alle informatie rondom ruilen en retourneren verwijzen we je naar deze pagina.

Hoe kan ik mijn producten retourneren?

Als je je hebt bedacht, kun je (een deel van) je bestelling producten retourneren, dit valt onder het herroepingsrecht. Je koopt dan zelf een verzendlabel bij het pakketpunt, deze kosten zijn voor eigen rekening.

Kan ik mijn product omruilen voor iets anders?
Zeker, neem dan even contact op.

Kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling?

Ja, mits nog niet verzonden. Neem hiervoor even contact op.

 Hoelang duurt het voordat ik mijn geld teruggestort krijg, als ik mijn bestelling terugstuur?

Zodra wij het product hebben ontvangen, wordt je geld teruggestort op je rekening.


Garantie & klachten.

Voor garantie en klachten verwijzen we je naar deze pagina.

 

ZCHOON® zakelijk.

Hoe gaat een zakelijke bestelling in zijn werk?

Voor de zakelijke markt kun je gewoon op de webshop bestellen. Je maakt simpelweg een account aan, zo ontvang je direct een factuur met de BTW via het emailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling.

Voor bestelling op rekening achteraf maken we graag aparte afspraken op basis van volume.